Retur og reklamasjoner

Du har etter loven 14 dagers angrerett på produkter kjøpt fra nettbutikker. Angreretten er gjeldene fra den dagen du mottar varen. 

Ønsker du å returnere hele eller deler av din ordre tar du kontakt med kundeservice via e-post kundeservice@sverigelevererar.no. Når returen er mottatt vil vi refundere deg beløpet du har betalt for varene.

Det er kundens ansvar å pakke produktene som skal returneres forsvarlig og godt nok, slik at de kommer fram til oss i god behold.

Merk at produktets eventuelle forsegling ikke må brytes. Produktet må heller ikke være brukt/ testet.

Har du mottatt feil varer eller varer med feil, sender vi deg nye varer uten kostnad for deg. Den feilsendte varen må sendes i retur (eventuelt bilde ved defekte varer), før korrekt vare kan sendes ut. Ta da kontakt med vår kundeservice på  kundeservice@sverigelevererar.no . Husk å ha ditt ordrenummer tilgjengelig når du kontakter oss.

Returadresse:
Sverige Levererar AS,
Nedre Bekk vei 1
1407 Vinterbro
NB! Husk å merke din retur med avsender og ordrenummer.

Husk alltid å kontakte oss FØR noe sendes i retur, dette for at vi skal kunne garantere at returen blir behandlet, og at refusjon kan finne sted.